.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازو بیورر با تنوع در زمینه ی ترازو وزن کشی ، متخصص سلامتی در صنعت ترازوی دیجیتال می باشد ،ترازو فردی و ترازوی آشپزخانه از محصولات بیورر هستند که با هدف سنجش سلامتی افراد در اصلاح رژیم های غذایی توسط توزین و کنترل نمودن روزانه ی وزن نفر طراحی و پیشنهاد می گردد ، ترازو بیورر ساخت کشور آلمان می باشد





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : پنج شنبه 24 فروردين 1396
.

 فرمول تعیین دقت و ظرفیت لودسل باسکول دیجیتال را در این قسمت جهت آگاه سازی کاربران توضیح داده ایم . لودسل به عنوان اصلی ترین بخش باسکول است و وظیفه اصلی باسکول یعنی محاسبه وزن جسم را بر عهده دارد بالا بودن دقت لودسل و درصد خطای پایین در توزین اجسام بسیار مؤثر است هر چه میزان خطای باسکول کمتر باشد وزن به دست آمده به وزن واقعی نزدیک تر می شود البته برای هر کاری دقت خاصی مورد نظر است و در خطای مشخصی قابل قبول است خریداران باسکول و لودسل باید هنگام خرید به میزان دقت لودسل باسکول بر اساس نوع نیاز و استفاده خود توجه نمایند گزینه دیگری که خریداران لوسل باسکول باید به آن توجه کنند حداکثر ظرفیت لودسل می باشد اینکه از باسکول در چه صنعت و برای چه منظوری استفاده می شود در تعیین حداکثر ظرفیت مورد نیاز تعیین کننده است البته تمام سازندگان لودسل حداکثر ظرفیت و در خطای لودسل را در قسمت مشخصات آن ذکر می کنند تا خریداران بتوانند به راحتی لودسل باسکول مورد نظر خود و مطابق با نیاز خود را تهیه کنند همچنین دانستن کشور سازنده ی این قطعه نیز یکی از مسائل حائذ اهمیت می باشد .

در صورتی که شما بخواهید خودتان ظرفیت و دقت لودسل باسکول مورد نظرتان بسنجید و همچنین دقت و ظرفیت مورد نیاز خودتان را حساب کنید و به دست بیاورید هم برای به دست آوردن دقت و درصد خطای لودسل باسکول و هم برای تعیین ظرفیت باسکول و ظرفیت آن فرمول های مشخصی وجود دارد که در این قسمت به بررسی آن پرداخته ایم .

 
فرمول محاسبه دقت لودسل باسکول :
 
جهت محاسبه دقت یا همان درصد خطای لودسل باسکول می توان از دو روش استفاده کرد .
 
روش اول این است که تعداد لودسل را ضرب در ظرفیت لودسل مورد نظر کرد و عدد به دست آمده را بر حداکثر خطای مورد انتظار ضرب در دو، تقسیم کنیم. عدد به دست آمده را ضریب سنجش می گویند . 
 
ضریب سنجش = (حداکثر خطای مورد انتظار × 2) ÷ (تعداد لودسل × ظرفیت لودسل)
 
حال شما باید لودسلی را برای باسکول خود انتخاب کنید که حداقل تعداد تقسیمات آن بیشتر از ظرفیت سنجش و حداکثر تعداد تقسیمات داخلی آن کمتر از ظرفیت سنجش باشد. هر چه ظریب سنجش به حداکثر تقسیمات داخلی لودسل باسکول نزدیکتر باشد دقت باسکول بیشتر می شود .
 
روش دوم این است حداکثر خطای مورد انتظار را در 200 ضرب کنیم و سپس بر تعداد لودسل ضرب در ظرفیت لودسل تقسیم کنیم. عددی که به دست می آید را ضریب خطا می گوییم .
 
ضریب خطا = (تعداد لودسل × ظرفیت لودسل) ÷ (حداکثر خطای مورد انتظار × 200)
 
این عدد درصد خطای لودسل باسکول را نشان می دهد و شما بر اساس نیاز و انتظاری که از باسکول دارید باید لودسل مناسب را انتخاب کنید .
 
فرمول محاسبه ظرفیت لودسل باسکول :
 
برای محاسبه ظرفیت لودسل باسکول و ظرفیت مورد نیاز باید از فرمول زیر استفاده کنیم .
 
ظرفیت لودسل = تعداد لودسل ÷ ضریب فشار مؤثر × ضریب بار گریز از مرکز × ضریب بار نامتعادل × (بار + بار اولیه)
 
ضریب فشار را معمولا بین 1.2 و 1.5 در نظر گرفته می شود .
 
ضریب بار گریز از مرکز معمولا بین 1.1 و 1.3 در نظر گرفته می شود .
 
متغیر بار عبارت است از حداکثر وزن جسمی که می خواهید اندازه گیری کنید .
 
متغیر بار اولیه عبارت است از وزن بار مرده یا وزن سیستم توزین بدون بار .
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : چهار شنبه 9 فروردين 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی