.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 ساخت تایوان با رعایت استاندارد های توزین یکی از بهترین ترازوی صنعتی شناخته شده است ، بدنه ی  ترازو  پوشیده ی شده از پلاستیک فشرده با خاصیت عدم نفوذ آب به داخل  ترازو  در گروه ترازوی ضد آب قرار گرفته است .

ترازوی صنعتی جادور دستگاهی ایده ال جهت استفاده در صنایع شیلات در محیط های خیس و مرطوب می باشد ، بدنه ی ترازو کاملا مقاوم با پوششی که موجب عدم نفوذ مایعات به داخل ترازو می گردد ، در صنایع شیلات به دلیل توزین مواد خیس و مایع نیاز به ترازوی دیجیتالی ایجاد می گردد که دارای پوششی ضد آب و غیر قابل نفوذ باشد تا دستگاه زنگ نزده و از بین نرود .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی دیجیتال جادور jadever کیفیت توزین  ترازو و عمر طولانی دستگاه را تایید می نماید و دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو را به مدت 10 سال تضمین می نماید .

مشخصات کلی

ترازوی دیجیتال ضد آب جادور مدل jwg ، ترازوی تایوانی با رعایت استاندارد توزین می باشد که دارای دقت 1 گرم در ظرفیت های گوناگون می باشد و دارای 12 ماه گارانتی تعمیر ترازو است .
ویژگی های ترازوی دیجیتال ضد آب جادور مدل jwg

دقت بالا در توزین مواد
سرعت بالا در پایدار نمودن وزن
بدنه با پوشش ضد آب
ترازوی دیجیتالی مناسب جهت استفاده در صنایع شیلات و محیط های مرطوب
ظاهر شکیل و عمر طولانی
ظرفیت 15 کیلو گرم با دقت 1 گرم
ترازو دیجیتال دارای قطعه شمار داخلی
 ترازو  دارای باتری داخلی و شارژر
سینی تخت تمام استیل
ترازوی جادور پارسنگ اتوماتیک
دارای نمایشگر lcd با امکان رویت آسان از فاصله ی دور
ترازوی بدون عملک مناسب جهت امر بسته بندی
قابل اتصال به کامپیوتر با پورت rs232
ترازوی جادور ساخت تایوان



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
.

 یکی از ترازو های دیجیتال فروشگاهی می باشد که دارای بدنه ی مقاوم و کاملا صنعتی می باشد ، ساختار  ترازو  کاملا کاربردی بوده و به ترازوی آویزی نیز معرفی می گردد ، ترازوی دیبال اسپانیایی با رعایت استاندارد های توزین یک  ترازو  قدرتمند می باشد .

ترازوی لیبل پرینتر دیبال مدل آویزی یکی از ترازو های شکیل دیبال بوده که دارای ظاهری آویز مانند بوده که به ترازوی آویزی نیز معروف می باشد ، ترازو علاوه بر تولید فاکتور امکان تولید لیبل را نیز دارد و از قابلیت های ویژه ی ترازوی دیجیتال دارا بودن امکان تولید بارکد واقعی برای هر کالا می باشد ، ظاهر آویزی ترازو  موجب می گردد تا در محیط های مرطوب بدون زیان رسیدن به ترازو مورد استفاده گردد از سویی نیز به دلیل استیل بوده سینی و فاصله داشتن سینی توزین از قسمت بدنه و کیبرد  ترازو  برای توزین مواد خیس یا کارهایی که استفاده مستقیم با آب دارند نیز مناسب باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیبال دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی نموده و خدمات پس از فروش ترازو را به مدت 10 سال تضمین نماید ، تعمیرات ترازوی دیجیتال در مدت گارانتی به صورت رایگان و در صورت اتمام گارانتی با تعرفه های مشخص کارخانه ی عرضه کننده صورت می پذیرد .

مشخصات کلی

ترازو تکین مدل دیبال HANGING در گروه ترازوی فروشگاهی و ترازو صنعتی قرار گرفته است که دارای بدنه ی مقاوم و طراحی کاربردی می باشد ، خرید ترازو برای استفاده در صنایع شیلات توصیه می گردد ، ترازوی دیبال با امکان تولید لیبل با بارکد واقعی یکی از بهترین ترازوی دیجیتال شناخه شده است .
وِِیژگی های ترازوی تکین مدل دیبال HANGING

ترازوی دیجیتال با طراحی بی نظیر
ترازو با کاربری بسیار بالا
سرعت در پایدار شدن وزن
دقت بالا در توزین
بدنه ترازوی فروشگاهی مقاوم و صنعتی
 ترازو  با عملکرد کاملا فارسی
نمایش لوگو و ثبت تصاویر یا
نمایشگر ترازوی دیجیتال به صورت ال سی دی گرافیکی 240 × 240 دو طرفه
امکان اجرا طرح های مختلف برای لوگو
امکان گزارش گیری به صورت تفکیک شده و تفکیک کننده ی هر صندوقدار
دسترسی بسیار آسان به کلید های حافظه
ترازوی لیبل پرینتر دیبال دارای 140 حافظه ی مستقیم کالا و 999 حافظه ی غیر مستقیم کالا
ترازوی دیجیتال با امکان صدور فاکتور به صورت همزمان دو عدد
فروش و سرویس دهی همزمان با ترازوی بارکد زن به 5 مشتری
امکان فروش وزنی ، تعدادی ، درصدی و مرجوعی کالا
ترازو با قابلیت ردیابی کالاها
امنیت بسیار بالا در رمز گیری در ترازو
امکان انبار داری و حسابداری
کارکرد ترازوی تکین در شبکه
گزارش موجودی صندوق پول و موجودی کالا
گزارش گیری لیست کالا ها ، گزارش فروش در ساعت های خاص
امکان گزارش گیری از هر صندوقدار
امکان کد دهی 5000 تا 10000 حافظه ی برای هر کالا
امکان دسترسی آسان به دکمه های کاربردی ترازو
سی دی نرم افزار ترازوی لیبل زن به صورت فارسی برای مدیریت بهتر  ترازو 
امکان گزارش گیری از سیستم ترازوی آویز در فرمت A4

 

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
.

 با طراحی فوق العاده یکی از ترازو های فروشگاهی می باشد که قابلیت تولید بارکد واقعی برای هر کالا بر روی رول حرارتی و لیبل را داشته و یک ترازوی دیجیتال قدرتمند با بیشترین امکانات نرم افزاری است .

ترازوی پرینتر دار لیبل زن در گروه ترازو های بدون علمک می باشد که نمایشگر ترازو به صورت دو طرفه بر روی بدنه قرار گرفته است ، ترازوی لیبل پرینتر دارای ساختاری کاملا نیرومند بوده و طراحی ترازوی فروشگاهی منحصر به فرد است .

ترازوی بدون علمک به دلیل اشغال کمترین فضای ممکن و نداشتن علمک نمایشگر بیشتر در امور بسته بندی و استفاده در کارخانه های تولیدی به کار می رود ،ترازو دارای ال سی دی نمایشگر گرافیکی است که در صورت تمایل مشتری قابلیت نشان دادن پیام های تبلیغاتی و یا لگوی شرکت را دارد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال با امکان پرینتر لیبل ساخت دیبال عرضه شده توسط ترازوی تکین ، دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

مشخصات کلی

ترازوی لیبل پرینتر تکین مدل دیبال flat در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است که دارای امکان تولید بارکد واقعی بر روی لیبل می باشد و دارای بالاترین قدرت نرم افزاری با کارایی بی نظیر می باشد .
ویژگی های ترازو لیبل پرینتر تکین مدل دیبال flat

ترازوی دیجیتال دیبال دارای طراحی فوق العاده
کاربری بسیار ساده
دقت بالا در توزین و پایدار شدن وزن
بدنه ی کاملا مقاوم و صنعتی
ترازوی دیجیتال با عملکرد کاملا فارسی
سی دی نرم افزار مدیریت اطلاعات ترازوی فروشگاهی
ترازوی بدون علمک با دو نمایشگر در دو سمت بذنه
دسترسی کاملا کاربردی به کلید های اضلی
امکان ثبت و نگه داری 5000 تا 10000 قلم کالا در حافظه ی ترازوی دیبال
گزارش گیری از ترازو با فرمت a4
گزارش گیری به صورت تفکیک شده هر کالا
امکان رد یابی و پیگیری اطلاعات کالاها
گزارش گیری فروش در دوره ی مورد نظر
گزارش گیری از کالاها در ساعات خاص
گزارش گیری موجودی کالا و موجودی صندوق پول
گزارش لیست کالاها
امکان گزارش گیزی فروش به صورت تفکیک کالا یا گروه کالایی
نمایشگر ترازوی دیجیتال به صورت گرافیکی با سایز 240 × 240 به صورت دو طرفه
نمایشگر ترازوی لیبل پرینتر با امکان درج اطلاعات شعاری یا تبلیغاتی به شکل متن روان یا نمایش لوگو بر روی نمایشگر
تعویض آسان رول حرارتی یا لیبل در ترازوی بارکد زن دیبال
ترازوی تکین با قابلیت تعیین لوگو در مدل های مختلف
طراحی بی نظیر
ترازو اسپانیایی بوده با 12 ماه گارانتی



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی